29 Dagar - Regler..

Wohoo, efter ett statistikrekord igår så tänker jag nu börja en ny kategori vid namn 29 Dagar.
Får se om de fastnar och jag börjar göra sånna saker jämt, men nu de närmasta 28 dagarna vid klockan 12:00 så kommer jag lägga upp Dagens Hottie, finns ingen ordning utan alla är hot på sitt speciella vis. Hänger ni med!? dock kommer de få sin nummrering så ni vet vilken dag det är.. Men det har ingenting med ordningen på karlarna att göra.. Mahahhaa!

Dock vet jag liksom inte vad alla heter, så ni får kommentera om ni vet.. Så jag vet! Haha!

Nu ska jag göra i ordning dag 1s Mr Hot!

PS: BILDERNA KOMMER FRÅN APPARNA BG Plus OCH WallpaperBox!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0