Någonting jag gör, FÖR ER!



Såhär på morgonen önskar man ibland att man var en kaffedrickande nörd, men så är inte fallet. Kommer nog aldrig växa upp till ett sådant tillstånd att jag dricker kaffe till frukosten eller sätter mig och kopplar av med en kopp kaffe.. Nej, det är ingenting för mig kan jag lova er..

Nu ska NI få någonting roligt nämligen:

Varsågod att fråga mig allt mellan himmel och jord..
Skostorlek, ögonfärg, favoritfilm, favoritmat.. You name it!
Så kom igen nu, massa tokigheter skojsigheter..
Frågestunden avslutas på söndag OM de kommit nå frågor..


Kommentarer
Postat av: Stina

Vilken är din favorit färg? Vad gör du om dagarna?

2012-04-28 @ 00:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0