Massa tack till ER!

Alltid trevligt att logga in och mötas av massa nya besökare och massa kommentarer, peppar enormt nu efter sjukan.. Något speciellt ni vill veta?!
Efter att skrivit min del i svenskaberättelsen om (dels) hur Sverige kan jämföras med Adverbfraser så gick jag över till Grannen och hälsade på då min lilla familj slocknade allihopa före åtta.. Efter massa tjål och tvkikande är jag nu hemma.. Korrigerat lite fel i texten och tänkte lägga mig.. Men loggade in här och är glad över att jag gjorde det!



Nej slänga omkull mig och försöka stänga igen min båda gröna, veckans schema blir nog lite sent imorgon, men ska försöka slänga upp det så tidigt som jag kan!
Plus hinna med en massa inlägg som ska läggas upp under seminariet som jag har imorgon så ni får något rockigt att läsa..

Puss och kram och nyp i stjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0