Ny annorlunda klocka!


Oj vad länge sedan det var man hade/såg en sånhär klocka, iallafall jag! Klickade hem en då jag vill HA ringar, men som ni ser har jag inte pianofingrar, om man säger så. Sen så vet jag inte riktigt, jag hittar liksom aldrig någon jag vill ha. Men denna föll jag för direkt! Med den kom det även hem två billiga par solglasögon (Min största vill ha kategori!) samt ett vitt armbandsur, men den värkar vara försenad? Ni får se den när den kommer helt enkelt! Brillorna kommer nog dyka upp lite titt som tätt i dagens Madde bilder, idag får ni dock ingen dagens Madde för jag ser ut så som alla andra gör när de tvättar, förjävlig!!

Kommer upp ett inlägg lite senare med info från doktorbesöket! ska försöka hitta en sån bild som han beskrev det på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0