Boktips..!!


Mitt emellan såhär kan jag ju slänga in lite boktips, de jag håller på och läser nu är Camilla Läckbergs serie och Erica och Patrik, Erica är en författare och Patrik är polis.

(Bilderna är lånade från cdon.com)

Dessa två är de jag hunnit läst av de åtta böckerna.
Ettan var sådär, jag kom inte riktigt in i den förens det i princip var dags att stänga boken för då var den slut. Mycket detaler men det drog gärna iväg mot andra lite mindre relevanta saker. Dock har hon bra känsla för skriveri då detta är hennes debutroman. den får 2/5 plus (Glömde lägga in plus på bilden, haha!)
Tvåan var betydligt mycket bättre, det var action och spänning mest hela tiden och de letade efter en flicka som var försvunnen, i ettan var det ett mord som skulle lösas. Predikanten kan jag mycket väl rekomendera, men man måste ju läsa ettan först för att få ett hum om vad det handlar om samt vilka karaktärer det finns i böckerna. Denna får iallafall 4/5 plus utav mig, nu ska jag bara börja läsa trean är det tänkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0