Dagens alla händelser..!



Började med att Elin ringde och väckte mig och släpade med mig till stan för att fixa en iPhone till henne, sedan gick vi till BKs och käkade brunch, frukost och lunch.. Haha! Gott var det iallafall.
Sen kom jag hem, och har hunnit fått hundratjugo psykbryt på katterna, bytt kattsand, klämt Nelsons tass i dörren (DET GICK BRA MED HONOM.) denna nya designen och försökt fått till egen ringsignal men gojjat till det ordentligt.. Plus lite annat..!

På fredag kommer internet...!!! Denna design har jag gjort på telefonens internet, alltså internetdelat från iPhonen, så det har tagit sin lilla stund..

Nej nu är jag hungrig, ses och hörs..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0