Dålig service..!!

Ringde "minegenkalender" förra veckan och frågade var min almenacka tagit vägen, då sa de att den var på produktion och att den skulle skickas idag.. Då sa jag till hon dessutom att de där 5-10 dagarna redan gått för leveransen, då snäser hon tillbaka att det har det visst inte.. Nejnej, okej, den skulle ju iallafall skickas så jag tjafsade inte..
Idag får jag detta mailet:



Man blir ju sinnessjukt irriterad... Grr.... Ska man först får en utskällning och löfte om att den skickas idag och sedan så får man ett mail om att det var fel så de har inte kunnat börja med den, vart är det fel då? Supporten eller produktionen? Jadu jag vet inte..

För er info så kommer jag INTE göra om den och skicka så jag får fri porto, jag struntar helt enkelt i den där sidan och gör det på någon annan sida som jag vet har bra kritik..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0