Mornin'


Tjena mittbena, sitter just nu hemma hos syster och är barnvakt åt Melvin och Mathilda medans de är och köper nya telefoner, Iphone 4s... Jag vill också ha!! .. Ni har ju sett bilderna som min Iphone tar och det är jätte grumligt!! .. Har tagit några med Rickards Iphone 4 och de bilderna blir så sjukt mycket bättre än min! .. Speciellt på katterna, mina blir grummliga och suddiga och hans blir klara och fina..
Men men, får väl se när beslutet om pengar kommer.. Då ska jag nog göra som alla andra och ta den på avbet. mihihi!! ..

Vaknade för övrigt av Ozzy och Nelson imorse, myspyserna!! .. Kan man bli kär i djur?? Imorgon kommer Freja så då kommer de bli full rulle på både djur och barn hela veckan! ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0