TJIHOO .. !!

Hmm, försökte att fixa till designen, alltså ta en sån där som är "färdig" av de här nyare sorten, men det såg förjäkligt ut!! .. Nåväl, det fick bli den gammla från atronhundra frysitfast så länge..

20 Januari så får vi internet, så då ni kommer det komma upp en ny ordentlig design (Med ny speciell hårfärg, maha) och en massa hundratals uppdatering..

Imorse kände jag mig lite nere just för att detta med katt, jag är ute i lite fel årstid och försöka få tag på kattungar.. Men såsisådär 10:45 så kom det upp en annons på blocket och Rickard hojtade till om den, jag tog mig en titt och ringde med en gång.. Så klockan 17:00 idag ska vi åka och kika på två kattpojkar som vi redan har tingat, jag blev helt kär i bilden. Så de lär väl vara ännu mer bedårande i verkligheten.. De kommer isåfall flytta hem till oss v2, vilket jag förstått är nästa vecka?? ..


Bilden lånad här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0