Upp som en sol, ner som en pannkaka..

Okej det blev inte riktigt som planerat imorse, jag har iallafall bevisat begreppet upp som en sol ner som en pannkaka idag. Ställde väckarklockan kring 80:30-09:00 men tänkte att jag skulle bara blunda lite, helt plötsligt var den 09:55 och seminariet börja 10:00 så jag skulle väl skynda mig ur sängen. Jag sover närmast väggen så jag måste alltid hiva mig över Rickard men idag tänkte jag vara smart och kliva/hoppa över honom, jo tjena! Fastnade i täcket med foten och föll platt mot golvet, ajaj mitt knä!! ..

Sen blev det seminarie för hela slanten..

Iallafall så kan vi ju återgå till livet, när väckarklockan ringde första gången skulle jag sträcka på mig och blev livrädd när det var något luddigt bortanför kudden, då låg Nelson där och sov, mellan väggen och madrassen (Vi har ingen sängstomme så madrassen har en tendens att flytta på sig.)

Jadu, konstiga katter vi har lyckats skaffat oss...!!

Nej nu ska jag ta och göra mig i ordning och sedan fixa en dagens Madde åt er..
Puss så länge..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0