Apptips och annat svammel!

Fick lite tråkigt tidigare då Rickard tvärslockande vid åtta tiden så jag beslöt mig för att ta med Atlas ut på en promenad (Japp, han e här igen en sväng!) och lagomt när jag gått ca 5 minuter så kom jag på att jag ville starta en stegräknare så laddade ned denna som jag tidigare köpte (Kostar tyvärr 15kr men har för mig att den ska finnas gratis också?) .. Så gick ju miste på ca 10 minuter där, sedan så om man tittar på gick jag i 30min men det är 40min mellan klockslagen.. Jag råkade visst pausa räkningen i fickan när jag gick.. Så imorgon bitti ska jag gå samma runda och ha en annan tröja på mig så jag slipper ha telefonen i bakfickan. Då får vi se hur långt det verkligen är.. Men märks verkligen att jag tog en "slö" promenad då man ska i snitt gå 100steg/min men det fattas typ 1000 steg, hahaha!! .. Men men, bättre lycka imorgon bitti ska ni se! .. nu blir det filmtajm och sömn sömn sömn.. Jobbar imorgon så ska jag iväg och fota bröllop på lördag, jätte kul!! .. Saknar för övrigt lillfisen som varit magsjuk början på veckan så hon kommer kanske imorgon om vi har tur! =) ..
 

Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Jätte fin blogg! Hur ser resten av sommaren ut för dig? :)
Svara gärna på min blogg annars vet jag aldrig om du har svarat eller ej :P (Det med den nya blogg.se designen)

2012-07-13 @ 03:00:17
URL: http://jaasses.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0