Ett litet livstecken!

Okej, nu är det dags att ta tag i allting.. Antingen så fortsätter jag här, eller börjar om på ny kula.. Bloggandet har ju alltid varit så kul, men den här bloggen har varit med om för mycket tror jag.. Två hjärtinfarkter och krossade hjärtan och förlorade familjemedlemmar i form av både människor och djur. Men ändå har den varit med om massa fint också. En massa fina barn som kommit till familjen, mina fina katter som fick vara med ett tag, tre fina förhållanden.. Högstadiet, gymnasiet och nu högskolan. Miljoner fina minnen med fina vänner.

Jag tror bannemig att jag får ta mig en stor funderare på denna biten! Dock så kan jag ju visa veckans promenader (haha vet att det bara gått 2 dagar!) som jag gått. Så ni får något att se också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0