Fjärilar i magen!!

Hur är det med mina favoritläsare idag då? Själv är det helt fantastiskt! Typ! 
Hoppas att morgondagen går vägen så jag kan få lite förändringar i mitt liv, tillexempelt flytta hemifrån. Vore inte helt fel! Så som ni förstår så är det en jobbintervju jag ska på, typ. Var på första förra veckan, nu har jag bara väntat på polispapprerna så jag kan visa upp ett rent papper. Så vi får väl se vad hon säger imorgon.. Jag hoppas då att hon är positivt inställd, för det är jag! Vart det är får ni inte veta riktigt än, ni som redan vet *hysh*. Annars om ni har bra syn så kanske ni ser här på bilden vart det är jag ska, om inte.. To bad ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0