Viktigt svammel för en gångs skull!

God kväll på er alla inbitna Madde-följare!!
Haha nej då.

Haft en heldag med Wilma idag, drygskåp 2000!!! Dock har hon haft en ganska så lugn dag, önskar jag kunde säga det om de två "äldre" damerna! Huvva vad de har varit på Wilma idag! Men de lär ju finnas sådana dagar!

Ligger i sängen i mitt försök-att-möblera-om-mitt-rum-vilket-resulterade-i-att-de-knappt-syns-att-jag-gjort-något rum och kikar på Desperate medan fjärilarna surrar runt okontrollerat. Hoppas med hela mitt väsen att detta går vägen. Så jag går dit med ett högt buret huvud och skinn på näsan kombinerat med "jag är den du letat efter" attityd! Håll tummarna nu!

Medan jag försöker kontrollera fjärilarna så kan ni få flickfnittra till denna underbara bild!
Tack och Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0