Mitt i morgonen bloggning..

Eftersom jag tydligen inte kan somna om efter att jag var upp och kissade för en timme sedan så kan jag ju lika gärna blogga en sväng.
Är fortfarande förkyld. Målbrottet har jag klivit ur men än hes än, sånt man får leva med antar jag?
Var iväg till en vän igår, på vägen träffar jag på en äldre herre ståendes i diket med sin bil. Spenderade en hel timme med att försöka få upp honom därifrån. Galet! Fick dock inte upp bilen så skjutsade hem honom tillslut och han fick iallafall upp bilen märkte jag när jag åkte hem. Tokigt när sånt där händer. Tur att de är massa snö så de blev ingen skada på varken farbrorn eller hans bil.

Har iallafall äntligen påbörjat bok tre, den sista boken, "Femtio nyanser av frihet" aaaaahhhh säger jag bara! Då har jag ca 500 sidor kvar ändå att läsa! Herreminskapare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0