Utmaning!

Blivit utmanad av Mari så lär väl ta utmaningen då ;) ..

 

1. Vem har peppat dig mest genom livet? Hur?
Oj, jadu bra fråga. Alla mina familjemedlemmar och närmasta vännerna!

2.  Berätta allt om din första kyss!
Det var med min första pojkvän, det var en Ludvika Fest (haha Sandra!) och "blomrondellen" vid Telia. Vi hade inte blivit tillsammans än då men han var så avundsjuk på en kompis som han tyckte mindre om så han visade vart skåpet ska stå ganska så rejält för den killkompisen, haha!

3. Nämn en person som du vill ha men aldrig fått!
George Clooney som ung, mumma!

4. Hur sover du helst?
I min säng med min kudde (Plus alla andra 12 kuddarna!) och pyjamas och största täcket i universum typ!

5. Vad gör du för att bli på bättre humör?
Åker till nån av mina bästa pinglor! Eller ringer dom. Behövs bara höra någon rolig händelse från dom för att få mig på bättre humör! "SYNS JAAG!?" ;)

6. Favoritbarnprogram? Varför?
Har alltid varit och kommer alltid att vara Bumbibjörnarna, små söta björnar. Kan det bli bättre?

7. Vilket inköp ångrar du mest? Varför?
Oj, hmm.. Vet inte riktigt, de var väl en film för flera år sedan som jag inte ens kollat på än för såg inte förens efter köpet att det var norskt tal och jag gillar knappt svenska filmer. Det ska vara engelskt tal!

9. Vad längtar du efter?
Längtar tills hösten då det är dags att flytta till ***********!!! :D .. Så klart till Ludvika Festen och Magnus Uggla såklart! Händer alltid magiska saker på Ludvika Festen!

10. Vilken insekt skulle beskriva dig bäst? Varför? (Alltså inte om insekten kunde prata utan om du var en)
Men vilken fråga! Men jag lär väl vara spyflugan på kvällen då, haha! Slutar aldrig låta och är dryg, Madde i ett nötskal!

11. Vem får dig att rodna?
Vem får inte!? Senaste händelsen ska man inte ens tala om vad pinsam den var, då kände jag inte ens människan. Så vem som helst!

 

Hmm, nu ska jag alltså utmana vidare.. Vet inte ens vilka som läser min blogg längre, så du som känner att de här var roligt kan ju fylla i listan och sedan länka i kommentarerna så jag får läsa det? Ok?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0