Soffmys efter en bra dag!




Efter att ha fikat med flickorna, planerat nästa söndags bakning och fyllt bakfacket i frysen (samt sagt hejdå till flickorna!) så har jag spenderat några kapitel i soffan med min pojkvän. Anledningen till att jag säger kapitel är för att jag har ingen aning om hur länge jag Setat här. Slutar aldrig läsa mitt i ett kapitel när de gäller Harry. Så har iallafall läst 2-3st. 

Nu blir det till att krypa ner k sängen och sova, imorgon är det jobb mellan 8-17. Ska försöka komma på något finurligt att blogga om tills dess. Kanske göra några tidsinställda då jag känner att bloggning blivit roligt igen. Även fast det är från mobilen fullt ut. Men har ju laddat ner massor med appar för att kunna redigera bilderna samt göra "bilder med text". 

Nåja, godnatt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0