VCbesöket.


Det gick väl sådär vid doktorn igår. Varit rätt så arg och "trött" efter att jag var där så skrev aldrig hur det gick. 

Jag kom till VC och fick komma in i ett rum direkt. Passade på att ta kort på instrumenten medan jag bara väntade. Sedan kom min läkare S. Hon spenderade 20min med att titta i örat, förstod inte riktigt varför hörseln försvann. Så hon gick tillslut och hämtade B. Han tittade lika lång stund. 

Efter många om och men så fick jag iallafall höra att trumhinnan och rören såg bra ut. Men... Min atopiska handeksem har vandrat vidare, igen, in i hörselgångarna. Så jag är rätt så jätte irriterad. Vill inte längre.. Men är van. Nu har jag salva för händerna, kroppen, ansiktet, hårbotten och hörselgångarna. 

Som min mamma sade till mig, jag växer i sådant som man ska växa ur. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0