Vad gör jag vaken nu?

Här ligger jag käpprätt uppochner i sängen. Första passet blev avbokat pga sjukdom (that's a first) så börjar inte förens klockan ett. Försöker mig på att somna om men börjar piggna på mig lite väl rejält. 

Pajen igår blev kalasgod! Åt den till arga snickaren, inte ofta jag äter framför tvn men igår gjorde jag det! 


Romantisk middag för en! Nu ska jag testa blunda, om inte det går så får jag helt enkelt kolla på tv eller nått. Har ju trotts allt massa Gossip kvar att se, men kan erkänna att jag börjar tappa suget lite. Blir lätt så när man sträcktittat på något, 

Kommentarer
Postat av: VERONICA - modeblogg

Ser ju gott ut iallafall! :) Och otroligt mysigt, skönt med egentid också. Härlig blogg du har! Kramkram, ha en fin torsdag!

2014-04-10 @ 15:12:53
URL: http://vveronicas.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0