Ett herrans liv.

Så har mitt liv rusat iväg en hel del sedan sist. 
Jag är numera inte tillsammans med K, det var ett tungt beslut men det bästa för oss båda. 
Jag har sökt en herrans massa mer jobb och varit på intervju. 
Jag har badat en massa. 
Jag har skrapat upp mitt knä för en vecka sedan (gör fortfarande ont!)
Jag har varit husvakt. 
Jag blev senast igår attackerad av en spindel och en mal. Traumatiserad för livet. 

Mitt liv fortsätter att gå i 100km. Oroa er inte, jag har bara en herrans massa saker för mig hela tiden för att tiden inte ska stå stilla. 


Har knappt några bilder på telefonen så får bli en på Hektor återigen. Min trogna modell. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0