Ett ruskigt naket och ärligt inlägg.

Efter en vädjan på sms om att uppdatera bloggen så känns det som min plikt. 

Vad jag ska skriva dock är en stor fråga, frågan med stora F. Finns så mycket att berätta, men ändå ingenting. Vad avgörs när man ska eller inte ska dela med sig? 

De senaste veckorna har varit en rejäl berg- och dalbana. Upp och ner, hit och dit. Vilket ni fick en snabb punktering om i förra inlägget. 

Jag har gjort ett slags personlighetsombyte. Insåg att det var på tiden, man kan inte gå runt och vara snäll till vänster och höger när man ändock inte får något i gengäld. Jag är fortfarande gamla Madde men dock med mer jävlar anamma. Från och med nu kan man inte sätta sig på mig längre, jag lägger mig inte mer. Jag prioriterar mig själv framför alla andra och ser till att jag mår bra. Sen jag gjort denna ändring har det varit både sura och glada miner, men jag tänker inte bry mig mer. Så länge jag vaknar varje morgon med känslan att jag mår bra så kan jag garantera att ni kommer tycka om mig mer, jag kommer vara mer glad. För det är så det är! Sen jag bestämde mig så har jag mått kanonbra! Visst det har sina dippar men vad har inte? Jag älskar mitt nya jag, det jaget som inte styra av rädsla och av andras tankar och tycke. Naket och ärligt. 


Ett nytt jag som ser glädje i att kliva upp på morgonen och göra sig i ordning istället för att knata runt i mjukiskläder. Ett nytt jag som även utstrålar självsäkerhet och glädje. Ett nytt jag som smittar av sig! Jag älskar mitt nya jag! Jag hoppas att ni i min omgivning också gör det. 

Så här kom det en uppdatering, ett naket och ärligt inlägg om precis hur jag känner mig, om hur jag mår. Om hur jag ska vara on top of the world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0