Det här med en dejt.

Hur många av er mina läsare har gått på dejt? Vad klassas som en dejt? 

Jag personligen har aldrig varit i närheten av en dejt. Aldrig gått på bio bara han och jag, aldrig någonsin varit i närheten av en dejt. Allt mer nu för tiden så börjar jag fundera kring detta dejtande. Man dejtar någon, men vad är en dejt? För mig är ändock en dejt så som på filmer, det behöver nödvändigtvis inte vara middag bio och en kyss i regnet. Men en dejt är inte för mig en filmkväll eller glo på tv eller träffas på en parkering. 


Något i den stilen känns det som. Hur som haver, om någon kille någonsin läser detta så bjud ut en tjej på en dejt! Kom igen, det blir kul! Jag lovar! Tror jag, för vad vet jag.. Jag har ju aldrig varit på en dejt någon gång. Men jag önskar att jag får gå på en under min livstid. Bucketlist, yep! 

Kommentarer
Postat av: Emma

tänka sig, pv har bjussat på dejt :')

2014-12-02 @ 12:48:39
Postat av: Emma

tänka sig, pv har bjussat på dejt :')

2014-12-02 @ 12:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0