Önskar att jag var frisk, NU!

Så tror jag magsjukan lämnat byggnaden, men en hiskelig feber och yrsel. Antar att allt går hand i hand. Varit spyfri i snart tolv timmar, baaara 36h kvar innan jag får jobba igen. Tick tack. Tur i oturen är väl ändå att jag inte mår sådär jätte bra så sovit bort halva denna dagen, kommer sova som en ängel inatt förhoppningsvis.


Tills dess att jag blir frisk igen kommer jag att bo på soffan framför tvn och bara vara. Med lite tur kanske jag har mindre feber imorgon och orkar stå längre stunder då man kan duscha av sig de värsta bacillerna. För nu är det jobbigt nog att bara förflytta sig från soffan till badrummet. 

På återseende! 

Kommentarer
Postat av: EmmA

Ta dig ett låååångt varmt bad :):):)

2014-12-02 @ 22:18:46
Postat av: EmmA

Ta dig ett låååångt varmt bad :):):)

2014-12-02 @ 22:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0