"Rustat upp"? Vart då?

När jag kom in hemma idag så tog jag mig en vända för att se vad de gjort för ändringar när de var här idag för att "rusta upp". 


För det första fann jag min gamla duschslang i handfatet (vad ska jag med den till?


För de andra har de bytt ut allting till att det är i plast istället för metall som tidigare. Vart är det bättre? 


Köket lämnades som ett bombnedslag, de hade inte alls ställt tillbaka de de flyttat utan lämnat allting på golvet, jätte kul hörrni. Sen så även här, vad ska jag göra med den där gummiringen?? 

Kanske en lapp med info hade Setat fint? 

Kommentarer
Postat av: emma

VAFAN! Snygg gummiring :')

2014-12-08 @ 21:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0