Heja, heja, heja Madde!

Nu går det uppåt igen. 
Hade en liten dipp här ett tag med olika händelser i mitt privatliv som gjorde mig nere och bloggen oerhört tyst. Men man kan inte göra mer än vad man gör. 

Vi är redan i vecka 6! Hur galet är inte det? Tiden bara flyger iväg. Snart dags att börja planera semester, haha .. 


Här kommer en liten uppdatering dessutom om minresaräknas. Igår drog jag på mig ett par jeans för första gången på jag vet inte hur länge! Galet. Känner mig så sjukt bra och duktig som faktiskt tagit tag i detta igen! Heja mig! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Feg du är då som var bort kommentarer... Jag hoppas verkligen du skaffar ett eget liv!!!

2014-02-15 @ 15:14:39
Postat av: Madde

Och vem är du, som tror du är så frän och sitter bakom en skärm och skriver tuffa saker anonymt? Om jag "lägger mig i ditt liv" så hemskt mycket kan du säga vem du är så jag isf kan förklara mig, eller så är du tyst!!!

Så länge du inte står för vem du är och vad du säger kommer dina kommentarer inte synas i min blogg överhuvudtaget!!!

Och så har du mage att kalla mig "feg"!? Haha, Antar att du inte är "den vassaste kniven i lådan"!!

2014-02-15 @ 16:59:05
Postat av: Anonym

Du har inget och förklara!! Låt folk vara och leta deras liv och slut tyck synd om dig.. Nej de är inte klart jag har mage för den är ju mindre än din...

2014-02-15 @ 19:40:04
Postat av: Madde

Buuhuuu, Personangrepp, var det de bästa du hade att komma med!?

Du bevisar verkligen hur klipsk du är. Du ber mig låta folk vara samtidigt som du själv håller på och skriver här till mig. Smart, verkligen smart. Ditt IQ måste vara oerhört högt!!

Och anonymt, det är starkt, verkligen modigt av dej!!

Haha, Tack för att du underhåller oss iaf, verkligen jätte roligt!!!

2014-02-15 @ 20:42:24
Postat av: Anonym

Ja de kanske är dax att du tänker med din fruktansvärt lilla hjärna va du själv håller på med!!!
Klart jag är anonym när jag inte har någon löjlig blogg!!

2014-02-16 @ 00:22:17
Postat av: Madde

Du, Ta och Kläck ur dej vad problemet är eller så håller du käften.
Detta smågnabb från dej är bara tröttsamt och fjantigt.

Vad gör du här och skriver hela tiden för om du inte ens kan säga vad som är fel!?

Och Nej, du är inte anonym för att "du inte har någon blogg", du är anonym för att du är feg! Svårare än så är det inte!!

2014-02-16 @ 09:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0