Helt galet slut!

Herregud vilken kväll! Eller natt, eller hur man ska kalla det. Just krupit ner i sängen så tänkte att inlägget om kvällens bravader får dyka upp imorgon, så kika in för att läsa om något jag väntat år på, samt mitt samtal med räddningstjänsten, haha galet. Ingen skadad eller så så oroa er inte. 


Dragit på mig Super mannen tröjan och gosar med kudden. Ska även berätta för er om ett tips jag såg på youtube för månader sedan som jag testade ikväll och mitt hår är fortfarande galet lockigt! Aldrig hänt förut! Syns inte så väl på bilden tack vare fel val av ljus så håret ser bara burrigt ut, men jätte fint fortfarande. Trotts massa skakande på rumpan, buggande samt dragit genom det otaliga gånger med fingrarna. 

Tack för ikväll, puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0