Shopping a la billigt.

Var iväg till Dollar Store idag med Julia och hämtade lastpallar, passade på att gå in och köpa servetter till kalaset på tisdag. Kärade ner mig i massor mer så på tisdag blir de massa plastsaker, slipper jag dessutom diska tusen gånger om! Men mest för att de var så galet sött! 


Hur fina! Speciellt de gröna kaffemuggarna! Är så kär i dessa så kommer definitivt spara, haha. Dessutom hittade jag de sötaste servetterna, med ugglor på. Som har födelsedagshattar på sig, som gjorda för mig. Maha! 



Hittade även på de finaste dukarna som nu pryder mitt matbord samt vardagsrumsbord! Jätte fina, skönt att de matchar varandra dessutom. Lite jobbigt att mixa så mycket färger då jag inte har så många långa dukar. Små har jag fler av då det är mer tallriksunderlägg. 

Tog även två lastpallar även jag, dock behövs det en tredje. Så behövs de slipas. Så behövs de målas. Undrar om jag ska lämna tillbaka dom? Haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0