Ludvika Festen i mitt hjärta.

Galet underbar denna helgen är, kommer alltid att vara. Trotts spöregn så var de över två tusen igår på festivalen. Vi dansade, vi hoppade, vi sjöng tills rösten inte bar till Björn Rosenström och Drängarna. 


Fixade mig som få trotts vetskapen om regnet, engagerade mig dock inte och fixade håret. Tack och lov för det för ser ut som en pudel idag. 

Men åh så värd kvällen var, älskade älskade Ludvika festen vad du värmer mitt hjärta! Ikväll blir det utgång igen, underbart även det! Ligger dock på soffan (som hela denna dagen) och bävar mig för att fixa lockarna. Så sjukt regnigt! Dessutom så regnar det då och då hela tiden nu så det kommer väl säkert inte vara bättre ikväll. Men kläderna åker på och trotts troliga dyngsura skor och slickat hår så tänker jag även ikväll dansa, hoppa och sjunga tills rösten försvinner igen till Hoffmaestro och Ebba Gold. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0