Tröstshopping när det är som bäst.

När man är van med att sova bredvid någon så blir det fruktansvärt tyst och tomt när man väl är själv igen. Så jag tröstshoppade två saker på REA såhär mitt i natten, varav ena produkten var sista exemplaret. Vad det är får ni allt se när det väl dykt upp här hemma i brevlådan. Lite mystik lär man ju bjuda på också som bloggare. Dock kan ni säkerligen lista ut det om ni klurar lite då jag lät bilderna inte vara allt för dolda. 


Nej försöka tvinga de gröna att stänga sig och somna till det smattrande ljudet av regnet utanför innan det blir allt för ljust och solen hinner stiga upp igen. Då brukar det vara nästintill omöjligt för mig att sova. Jag behöver sova! Sov sov sov Madde. Soooov. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0