Det obligatoriska när jag är sjuk.

Som på beställning så kom febern med kvällen. Så galet slut i både kropp och huvud så jag vet inte vad.. 

(Bild: http://www.insidethemagic.net/2013/11/review-frozen-shatters-princess-stereotypes-with-a-beautiful-and-funny-adventure-thats-a-sure-fire-disney-classic/ )

Som tradition när jag är sjuk så ligger jag nu i sängen med världens bästa barnfilm spelande på datorn, Frozen. Ska definitivt köpa denna när den kommer på DVD. Självklar plats i hyllan, ett som är säkert. 

Nej kika på filmen o förbereda sig på att somna vilken sekund som helst för att kliva upp imorgon bitti och sjukanmäla sig. Jäkla skitförkylning. 

För att ändra humöret o innehållet på bloggen så är jag galet nyfiken på hur alla ni nya funnit min blogg? Börjat få kommentarer från folk jag aldrig "hört talats om" tidigare, missförstå mig rätt! Jätte roligt att veta att andra än älskade mormor läser bloggen, bara galet nyfiken på hur alla hittat hit? Och varför? :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0