God morgon världen!

Håller på att slita ihjäl mig denna veckan. Van med ca 22-27h/v men nu är jag uppe över 30.. Så galet slut på kvällarna att jag blir sjukt otrevlig mot alla i min omgivning. Förlåt hörni, bara sjukt slut! 

Igår somnade jag kring elva.. Och vaknade för en timme sedan, jag stängde av väckarklockorna och har bara strosat sen dess, istället för att somna om. Tvättat håret och haft mig, vet att jag kommer då sona för detta ikväll. Men lika bra att kliva upp mesans huvudet hänger med än att somna om en timme o vara helt degig i huvudet efter det? 




Kommentarer
Postat av: krille

Vänta tills du får jobba 60+ timmar i veckan.. då börjar man bli slut ;)

Svar: Ja jo det kan jag verkligen tro Krille! :) men sedan lär man ju som sagt se det som så att jag e van med så mycket mindre ;)
Madelene Holmström

2014-03-14 @ 13:18:37
Postat av: Krille

Ja det är klart... jobba mer, ta ett extra jobb ;) Man ska vara trött o grinig för jämnan hehe

Svar: Har faktiskt övervägt ett kväll o helgjobb ;) men skippar nog det tillsvidare, håller på att kämpa upp mig på jobbet just nu så :P..
Äh trött o grinig är för gamla gubbar! ;)
Madelene Holmström

2014-03-14 @ 13:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0