Historien bakom mitt alias.

Satt inne på Nevnariens blogg o läste igenom hur hon kom på sitt alias Nevnarien. Sedan uppmanade hon oss läsare till att berätta om varför vi har våra alias. 

Min aliastid tog sin start på tiden då Lunarstorm fortfarande fanns, när jag skulle skapa min alldeles egna. Satt tillsammans med Johanna och försökte komma på något som man kunde heta. Efter många om och men så blev det just Maddizen. Det namnet hänger med mig än idag då min mailadress fortfarande är [email protected] men det är även det enda som fortfarande har det aliaset. På senare tid så har detta blivit utbytt till MadeleneHo. Ett alias som dök upp när det var dags att skaffa bilddagbok (det var tider det!) och sedan dess har det hängt med. Heter numer MadeleneHo på alla spel där man väljer användarnamn, så som wordfeud (när jag spelade detta.) o dylikt. Samt på instagram o Twitter. 

Kanske inte den roligaste bästa historien om hur mitt alias kom till, men ändå min historia. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0