Ilandsproblem.

Statistiken fortsätter att skjuta i höjden något så enormt. Antar att det snart återgår till det normala! 

För övrigt så var jag ju som sagt och klippte mig hos Tessa, igår kväll tvättade jag håret sen gick jag och lade mig. Imorse när jag klev upp fick jag nästan en chock, hade inte alls tänkt på hur stor skillnad det skulle vara på plattat hår och ofixat lockigt hår. Det är kort, haha galet. 


Men det växer väl snart ut igen i vilket fall, med det ogräs till hår jag har. Inser att jag lade pilen lite tokigt men ni ser ju ändå vart håret slutar i jämnfördelade till axeln. Rätt så väldigt kortare än när det är platt, betyder detta att jag måste vara tjejig och platta håret varje dag nu? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0