Lite bitterhet mitt i allting.

Ligger fortfarande och slappar på soffan, som de senaste timmarna. Lyckats pallra mig iväg och handlat dock, kändes som om huvudet skulle explodera och ögonen orkade knappt hålla sig öppna. Förstår inte riktigt vad jag ska göra för att huvudvärken skall släppa? 


Ska bli skönt när det väl släpper, blir tokig.. Spendera resten av kvällen på samma ställa som hela dagen, soffan. Soffan som inte riktigt längre är min bästa vän. 

Blir hemma imorgon också, försöka sova ut på samma gång då nyckel inte hämtas förens efter elva någon gång. 

Får se om jag hinner med att skriva nå mer idag, om det finns någonting mer att skriva om. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0