Resumé av en underbar dag!

Så var dagen slut, galet slut. Haft fullt upp princip hela dagen. Varit ute i princip hela dagen också, vi trillade in hemma kring 18-19 allihopa och hade filmmys. Mina hjärtan samt största hjärtats lillasyster, jag Therese och Julia. Massa bus och mys och lek hela dagen! Vi har varit i massa olika lekparker, haft Mille, ätit glass samt ätit ute. Så antar att alla barnen somnade som klubbade sälar när de var daga för dem att sova. 

 
Mitt minsta hjärta tidigare idag i lekparken!

Så tack för idag allihopa, haft galet kul och är toknöjd med dagen! Trotts att jag höll på att somna av utmattning där när vi kollade på filmen, sen ni åkte så har jag legat avslagen som en cola i soffan knappt kapabel till att röra mig. 

Nu har jag tagit drastiska åtgärden och dragit för persiennerna för att lyckas sova längre än till åtta imorgon bitti. Någon gång borde jag väl ändå få sova ut? Trotts att jag valt att inte lägga mig förens sent ikväll, men ju senare man är uppe desto längre sover man? Tråkigt nog ställer klockan om sig inatt så jag förlorar dessutom en timmes sömn beroende på hur tidigt jag vaknar. 

Tack och godnatt cyberspace. 

Kommentarer
Postat av: ida

nej men vad sött

2014-03-30 @ 13:27:26
URL: http://idaoamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0