Uppe med tuppen samt utökning av la familja!

Uppe med tuppen såhär en måndag sovmorgon!
Men har en hel del på dagens schema. Ska hoppa in i duschen illa kvickt sedan ska jag till Therese för frukostdejt. Efter det ska jag bege mig ut till Sunnansjö för att beta av en massa sysslor, upptagen javisst! Men det är väl så det ska vara? Hade även tänkt försöka hinna med att bebismysa! 


I lördags utökades min ugglefamilj av detta vackra halsband som jag fick av älskade mormor och morfar! Tusen tack! Otroligt fint! Haft det på mig massor redan! Älskar ugglor, helt galet. 

Har även en rolig grej som är påväg hem med posten, vad det är får ni se när det väl befinner sig i mitt hem.. 

Nej duschen var det ja! Tack o hej, leverpastej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0