En mindre utmaning till dig som läser.

Söndag. Dagen man bör välkomna med öppna armar. Vilodagen. Jag har aldrig varit så uttråkad i mitt liv. 

Sitter hemma i min knarriga kantstötta soffa, invirrad i en filt som tvättats någon gång för mycket och tittar på en serie jag sett mer än en gång. Ätande på popcorn och ett stort glas saft bredvid.


Denna söndagen är inte alls som jag vill att den ska vara, denna söndagen är precis som alla andra söndagar i mitt liv. Även som måndagar, tisdagar och alla andra dagarna i veckan. Varje dag samma visa, dock inte popcornen och saften. Men ni förstår säkert hur jag menar. Så för att liva upp denna söndagen så utmanar jag dig som läser. När du läser/läst detta så ska du ta upp din telefon och skicka ett meddelande till mig huruvida du tycker om popcorn. Krydda inte krydda? micro eller spis? Bara popcorn eller hela fredagsmys bordet dukat? Om du inte har mitt telefonnummer så kommentera detta inlägget eller bilden på instagram då detta kommer att komma upp även där. Hur knasigt är inte det? För att liva upp söndagen lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0