En utomordentligt bra måndag.

Minus det faktum att det känts som att jag kastats hit och dit på jobbet idag så fick jag ändå ett oerhört bra samtal under dagen! Två närmare bestämt men med samma innehåll. 

Imorse ringde de och frågade hur jag ställde mig till ett långvik, efter att jag fick svara på en del frågor angående mitt tidigare deltagande i lärarutbildningen så var jag rätt så säker på att de skulle inte leda någon vart. Men kändes ändå rätt så bra att ens vara ett alternativ. Hux flux så ringde de upp mig och informerade mig om att jag är vik på ett långvik mellan 24/11-ca 21/12. Hur bra låter inte det!!! Så galet glad jag blev, ska bli hiskeligt roligt att få testa på att vara lärare i längre sträcka då jag bara ströat än så länge. Enda "stabila" har varit resurs och fritids. Så detta ska bli riktigt otroligt spännande! 


Så ja, idag har varit en oväntat bra måndag som gett mig ett ljus i denna dystra månad. Tack underbara barn och lärare som tror på mig såpass att jag ansetts vara värdig att bli tillfrågad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0