Fixa och dona.

Hej och välkommen till home makeover! 
Eller något åt det hållet. Idag har jag minsann grejat och donat lite i lägenheten. Bytte ut mitt älskade vardagsrumsbord mot ett som jag ganska så säkert älskar tusen gånger mer! Äntligen så finns det nu ett runt bord vid min soffa! En dröm jag haft ett tag men ej hittat det perfekta bordet ännu, men mamma lyckades springa på detta på julmarknad/loppis! 


Hur otroligt älskvärt är inte detta? 
Önskar emojis fungerade på bloggen! 

Sedan gick jag lös lite i köket då pappa mätt och gjort i ordning två pinnar till min hylla ovanför min skåp i köket.


Då för ett väldigt bra tag sedan så trillade böckerna från hyllan mitt i natten då fästet bestämde sig för att det inte ville vara rakt längre. Done and Done! 


Äntligen börjar det bli lite ordning i torpet. Nu är det bara den där förbaskade hallen som skall fixas och donas. Sen ringer jag hyresvärden så får minsann de fixa resten då de inte är så enkelt som lite tapeter. 

Nej nu ska jag fortsätta denna häxjakt efter en perfekt julklapp till klapplappen! Blir minsann galen på det faktum att jag har noll fantasi.. 

Kommentarer
Postat av: Emma

SÅÅÅÅÅ FINT! :D

2014-11-30 @ 21:20:06
Postat av: EmmA

inne igeen. Ingen uppdatering än ;)

2014-11-30 @ 22:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0