Så var äntligen denna helgen över.

En liten helg resumé. 
Fredagen hamnade jag på bio tillsammans med Therese efter jobbet. Vi gick på Annanelle men jag måste faktiskt säga att jag är galet besviken på den filmen. Då den föll under genren skräck så trodde jag den skulle vara betydligt mycket hemskare, speciellt när det var en åldersgräns på femton år. 


Igår var de en släng av Grängeshäng sedan så var jag bara hemma, hemma hemma hemma. Kräks snart på detta hemma. 

Jag är inne i en ganska så grå period i mitt liv just nu. Känns som att jag står och trampar på samma ställe och det händer ingenting. Något steg bakåt är det enda. Jag älskar mina få vänner jag har, men let's face it jag behöver ett nytt umgänge! Lite mer folk i min smak med mina värderingar där alkoholen bara är något man tyr sig till ibland. Inte vareviga helg. Det är inte min grej. Inget illa menat mot mina fina (ni vet vilka ni är!) men denna fröken behöver lite nya ansikten också i sitt liv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0