Så var det helg.

Så var det lördag. Lördag kväll för att vara mer exakt. Eller är det kväll? Det känns då som kväll, det är så mörkt ute att man inte kan urskilja vart husen tar slut och var himmlen börjar. 

Trillade in hemma kring tolv idag, var och drack något glas vin med en herrans massa bekantingar samt vänner igår. Fascineras över hur det lyckades bli som så att nästintill alla blev osams. Galet, men det är som det är. Idag är det bara att skratta åt det, alla dessa olika dumma som vettiga anledningar som for från mun till mun igår. 

Nåväl, sedan jag kom hem har jag hunnit med att diska och plocka lite lätt i lägenheten. Sedan så råkade jag fastna i min seriebox av Sex And The City . Åh så underbart det är! 


Nej ni (Emma) nu ska jag glutta vidare. Komma på något otroligt spännande att blogga om för nästa gång, pussa pussa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0