Så var här en onsdag också.

Om denna dagen finns det kanske inte lika mycket att säga som om de föregående. Men ändock finns det några saker att dela med mig av. 

Idag påbörjade jag ett två veckors vikariat, om resten av tiden är som idag så kan jag nog nästan säga att jag hittat mitt "kall" inom detta yrke. Kanske inte den grenen jag tänkte mig från början. Men ändock! Den känslan när man kommer hem och känner att man åstadkommit något är oslagbar! 


Efter att jag slutade så åkte jag hem och åt lite matäta innan jag snörade på mig skorna ännu en dag och drog iväg på promenad. Idag var jag dock ensam då Julia hade visning på som lägenhet. Så jag gick lite hullerbuller runt där vi gått tidigare dagar och allt som allt så gick jag över fem kilometer även idag. Så denna vecka har jag gått en och en halv mil än så länge. Den känslan är också oslagbar! 


Det enda jobbiga var att det blev så mörkt så snabbt att jag fick tända ficklampan på telefonen på vägen tillbaka till bilen då det blev hiskeligt mörkt. På bilden har jag i princip just lämnat bilen så ni kan ju föreställa er. Förstår inte varför denna gångbana inte har gatulampor för, knasigt! 

Nu har jag betat av de dagliga samtalet och lagt mig för kvällen. Vi hörs imorgon för den dagens resumé. Kanske inte så jätte kul med resuméer men det är iallafall inlägg nästan varje dag nu! Plus att det är bättre än ingenting, eller? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0