Tisdagen lika så!

Detta inlägg skulle egentligen kommit upp igår, men den var minst lika fullspäckad som denna så när jag väl fick "tid över" var det dags att lägga sig. Så gårdagens resumé kommer här! 

Började dagen med frukost, äggmacka med majonnäs på. Gud så gott det var! 


Efter det så släpade jag ut Julia och Mille på promenad igen, igår gick vi strax över fem kilometer. Det kändes vill jag lova! Men Gud så skönt det är! 


Efter de så blev de lite Grängeshäng, i ett par timmar. Massa skratt och galenskaper. Sedan hämtade jag Julia, vi åkte och handlade lite sen hade vi filmkväll för hela slanten. Körde hem henne senare på kvällen sen hem, betade av det dagliga samtalet sen blev det sova. Så var gårdagen slut. 


Har för övrigt börjat fundera på att klippa av mig håret, till axlarna ungefär. Bra eller dålig plan? De växer ju ut igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0