Äntligen fungerar appen som den ska!

Äntligen har de fixat appen, så nu går det att blogga normalt igen utan svordomar och en massa krångel. Ett tag framöver iallafall. 


Just ätit frukost och ska snart börja göra mig i ordning för att först gå upp på skolan och hämta en kopia på mina betyg och sedan gå på ett möte vid 13:00. 

Har dock förjäkligt ont i nacken sedan natten till igår, sov konstigt. Det allra jobbigaste med det gör att jag har konstant huvudvärk. Men det släpper väl kanske tills imorgon om jag har tur. 

Nej men nu ska jag ta tummen ur och blåsa håret, väldigt onödigt egentligen då det regnar ute idag så mitt hår kommer inte hålla samma frisyr som jag ger det men ändå. Livets alla i-landsproblem. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0