En massa svammel kring mitt hår.

Var till systrami igår kväll och friserade mig. Hon klippte av någon centimeter på längden och sedan tunnade hon ur det. Den känslan imorse när jag borstade igenom håret, den känslan alltså. Jag behövde inte använda våld längre för att den skulle komma ut ur kråkboet, nu gled den på så bra! 


Så nästan gång ska vi iallafall klippa lite mer dramatiskt, de är ju inte ofta man ser mig i denna längden direkt. Men vet inte än hur kort vi ska göra det. Därför får det vara såhär så länge! 

Nej om man ska hoppa upp och göra lite frukost och hoppa in i duschen kanske? Har en del stt göra idag. Inget jobb än så länge iallafall. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0