Helgen i ett nötskal!

Vilken helg det varit! 
Fredagen gjorde jag mest ingenting, hade lite besök på kvällningen men annars så lugnt. Förutom även det faktum att en liten fröken ringde och väckte mig vid tre på natten, så somnade inte förens vid sex på morgonen igen. 
Sedan blev det lördag. Då gjorde jag heller inte så många knop! Bara var och myste och lyssnade på musik Sedan mot kvällningen där åkte jag till Justina. Vi åkte vidare till Jimmy på en kaffe och slutade i Smedjebacken på filmkväll. Kom hem vid en fyra imorse. 
Sen så vart de söndag, klev upp vid nio imorse och åkte och skjutsade en kompis, snäll som jag är! Snart ska jag iväg till mamma och pappa på lunch. Förstår inte hur jag orkar! Haha.. Antar att jag somnar ganska så tidigt ikväll. För nu stundar det jobbvecka. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0