En sån dag.

Förlåt är ett lustigt ord
en dispans för att göra det man vill en gång till 
jag vet att det inte är smart 
men jag kan inte lita på nån än idag 
jag kan inte släppa in dom 
jag kan inte visa Sebastians ingång 
jag törs inte tro på dom ord dom serverar 
och törs inte äta den mening dom menar 
jag utgår från att den jag möter är falsk 
tills dom visar att dom menade allt 
men ett litet fel, ett litet snesteg 
så blir dom luft för mig och du jag menar det 
vem är du att döma allting jag gör 
jag försöker få klockan att ticka fram tills jag dör 
jag är snäll om du tar det som en svaghet
 ©Sebastian Fronda 




Kommentarer
Postat av: Jimmy

Vilken låt med fronda? :)

Svar: Fronda - jag stannar väl kvar :)
Madelene Holmström

2014-09-17 @ 12:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0