Slipar och står i.

Känns som att de senaste inläggen handlar mer eller mindre om slipningen. Helt galet. Men det är ju dock det jag håller på med just nu, bättre än så är det inte. Dock vet jag som sagt inte om resultat blir så kanonbra som jag vill det ska bli? Men de är väl bara att finslipa senare med vanligt sandpapper. Det kommer bli bra till slut! Hoppas jag då åtminstone. 


Här har ni mina kompanjoner. Slipmaskinen och ansiktsmasken. Vi utgör ett suveränt team, eller något. Men nu är det inte alls mycket kvar att slipa! Finns dock två pluggar som jag verkligen inte får ur väggen och jag blir tokig! Men med lite våld bör även de lossna till slut! Hej och hå! 

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Får du inte ur pluggarna , tryck in skiten i väggen o spackla över :p

2014-09-10 @ 12:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0