God morgon!

Hejsan hoppsan! 
Vad jag avundas den där pojken som jag vaknar bredvid, han somnade nio igår kväll och sover fortfarande som en stock. Medan en annan var vaken till närmare ett and been going strong sen klockan sju imorse. Muttrar lätt inombords.


Vi åkte hemifrån nio igår morse och var hemma kring åtta igår kväll. Vovvarna var helt slut! Chewie fick sy ett stygn under hakan då ett vildsvin spöade upp honom lite när den tröttnade på honom. Min plupp! Vi stannade och hade en kisspaus strax innan Avesta sen sov dom mest hela vägen hem, fina pojkarna. 

Nu ska jag städa av lite snabbt och sedan ska jag på klistermärksjakt. Måste lägga ut en part 3 av Sabba den här boken också. Samt lägga in videon som jag gjorde då när jag och Julia var på lekplatsen.  Den har legat uppe på tuben ett tag nu faktiskt. *skäms*

Kommentarer
Postat av: Bellah

Vilken mysig morgon! :)

Svar: En helt okej morgon! :)
Madelene Holmström

2015-08-08 @ 14:03:59
URL: http://Bellah.for.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0