Love Love it!

Det händer så mycket, men ändå så lite. 

Ny barnhelg med start idag, de är påväg hem hit as I write. Ska bli kul att få träffa guldklimparna igen! Imorgon vankas det kalas. 


Fick världens bästa födelsedagspresent här om dagen. Min underbara pojkvän är väl för bäst! ♡
Jag har letat under stock och sten efter refill till min Filofax men inte hittat någonstans. Det är liksom inte riktigt lika populärt här som i USA att hålla på med planing. Där finns det tusentals olika former på filofaxer samt refillerna. Men inte här, men då hade panduro nyligen fått in "Planner kit" från Webster pages i färgerna striped (den ovan), gold och hot pink. För mig var valet självklart striped! Se bara så fin den är! Kommer verkligen att pynta och ha mig så de inte bara är svart på vitt. Tråkigt. Tur att jag jobbar både måndag och tisdag så jag dessutom kan fylla lite jobbrelaterat. Sen så ska jag även söka skola igen, så vi får hålla tummarna allihopa! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag väntat å väntat....

Svar: Sorry sorry :)
Madelene Holmström

2015-09-02 @ 20:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0